Almost paradise.

Asså jag tyckte bara att ni borde få veta att jag hade världens sjukaste dröm i natt!
Jag va alltså först en av en massa folk som va instängd i ett gammalt jävla badhus med en brutal mördare, asså de va typ stort som fan och de va mögel, trappor, gamla poolar och så överallt, läskigt och så som de brukar vara i typ skräckfilmer. Så jag sprang runt där och höll på.

Suddenly, så va de jag som va mördaren (wft?!) Asså tänk er jag, mörda folk för mitt eget nöje?
Jag sprättade upp dom med min feta kliv och kladdade blog överallt, vattnet som var i poolerna som tidigare varit grön/brunt vart rött av blod, fulla med inälvor, huvuden och annat skit.
Jag såg på när personen led av smärta, skrek när dom visste vad som väntade dom.
De sära är att jag hade ju en mask på mej och sa aldrig ett ord, precis som Mike Myers. Fast min mask såg inte ut som hans.

Tänk er en typ blandning av Mike Myers & Det:




Ungefär nånting sånt, fast mindre smink dock..
Helt jävla sjukt, fast jag led ju inte av drömmer precis. Det kunde ju varit värre, nån annan kunde ju ha varit mördaren hehe (a)

Kommentarer
Postat av: Sav

Hatar dej just nu...

Jag får aldrig drömma bra drömmar.

2009-12-17 @ 16:30:24
Postat av: sofie

Finblogg :]

Ha missa arr du designa om den :O!?!?!?

Men he va ett tag sen ja kolla sist :]

men iaf . JÄTTEFIN BLOGG !<3

2009-12-17 @ 19:29:34
URL: http://sofieka.blogg.se/
Postat av: Anna

ändå cool drömmmm :O

2010-01-27 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0