Another tuesday.

Asså tisdagar är fett dryga :c
Typ inget hål förutom lunch + att jag typ inte har sovit nått inatt och första lektionen va 70 minuters no.. great (y)
Haha jag somnade i 10 min medans Helena babblade på om förbränning elr vafan de nu va, kom inte ihåg eftersom jag somnade haha. Men sov ju inte länge så jag missade ju som inget, fast jag lyssnar inte även om jag är vaken. finns inget i no som man verkligen behöver veta för att överleva förutom sex & samlevnad right? Och allt sånt kan man ju redan så no är totalt värdelöst om jag får bestämma.


Eftersom jag har sovit så lite nu i början på veckan så ska jag försöka göra kväll tidigt ikv, ska ha lite me time<3


Bara För att jag ÄLSKAR Norskar!







Kommentarer
Postat av: Anna

Norskar är hääärliga !

2010-01-27 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0