Baby hold on.

ÄNTLIGEN LOV!
Ni kan inte ana hur härligt de känns för mej att sova tills jag vaknade av mej själv idag (a)
ingen värdelös väckarklocka som ger mej hörselskador.

Igår fick vi ju betygen också, hade tyvärr inte tänkt lägga ut alla mina betyg för dom är inte nog bra för att jag ska kunna skyta om dom. Men ni kan få veta att jag fick godkänt i 5 ämnen, väl godkänt i 6 ämen, underkänt i 1 ämne och jag kan men stolthet säga att jag fick MVG i bild!
Tänkte snöra in en gammal bild och en jullåt så här lagom till jul. Har photoshopat den rätt dåligt men jag orkade inte anstränga mej, just so u know.

Nästan 2 år sen, sommarlovet före 7an.




Kommentarer
Postat av: Sav

Men se på den du, Jag fick, tja, tänker inte säga.

2009-12-23 @ 22:54:23
Postat av: Anna

synd att jag aldrig träffade dig på lovet "/

2010-01-27 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0