Burning bright.

I helgen blev de umeå och på Tisdag blir de stan.
Ganska tur jag hade som fick en tid på en Tisdag, dom är så jobbiga haha (a)

Tyvärr inget att skriva idag heller, men måste ju ändå dela med mej av min musik.
Ni som inte har lyssnat på denhär låten måste lyssna på den! Som om den är gjord för mej.






Har översatt lite av låten till svenska (fråga inte varför xD):

Det känns som det inte finns något behov av en konversation
Vissa frågor passar bättre utan anledning
Och jag skulle hellre avslöja mig själv än min situation
Då och då inser jag, min tvekan

Ju mer ljus lyser Genom mig
Så låtsas jag att blunda
Ju mer mörkret förbrukar mig
Så låtsas att jag är brinnande, brinner ljust

Jag undrar om de saker jag gjorde var bara att vara annorlunda
För att bespara mig av den ständiga skam av mitt liv
Och jag skulle säkert lösa in mig i min förtvivlan
Nu ska jag uttrycka min situation

Ju mer ljus lyser Genom mig
Så låtsas jag att blunda
Ju mer mörkret förbrukar mig
Så låtsas att jag är brinnande
Ju mer ljus lyser Genom mig
Så låtsas jag att blunda
Ju mer mörkret förbrukar mig
Så låtsas att jag är brinnande

Det finns inget någonsin fel men ingenting har någonsin rätt
Så grym motsägelse
Jag vet att jag har korsat linjerna, det är inte lätt att definiera
Jag är född till obeslutsamhet
Det finns alltid något nytt nån väg jag ska välja..

Kommentarer
Postat av: Anna

syns det att jag har lite att göra eller ?

2010-01-27 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0