Don't shoot shotgun.

Asså är de verkligen så att jag ska behöva säga åt er vad ni ska göra, ja mena hur svårt kan de va?
* S-K-R-I-V  K-O-M-M-E-N-T-A-R-E-R? Ojojoj, ni får mej verkligen att tappa hoppet, ungdomar..

De enda jag vill att ni ska läsa min blogg, bli berörda, läsa den igen, älska den, läsa den igen, längta efter nästa inlägg och kommentera jävel så att jag får svettas då jag ska gå igenom alla kommentarer. För mkt begärt? Kom igen, work with me people! Här försöker jag skriva berörande inlägg men ingen läser, men den är inte god nog för er, ere så? o:
Varför sparkar ni inte bara robin i skrevet?

Anyway, har vart i skellefteå idag hos optikern men även handlat julklappar. Tänkte hela tiden på vilket fetto jag kände mej som då jag gick där, alla på torget har typ anorexia? Haha ta de inte personligt men gör er själva en tjänst och ät! Vafan jag lovar att min katt väger mer än vissa av er, han är säkert starkare också..

It must be some kinda drug.
And remember, rehab is for quitters!







Kommentarer
Postat av: Sav

Men för fan, det är jobbigt att kommentera, jag läser ju iaf. o.o

Och, du får ju hur tidigt som hellst -.-

2009-12-15 @ 22:25:43
Postat av: emil O

jag ska börja läsa din blogg!

sparka robin i skrvet WOOHOO!

2009-12-16 @ 15:25:55
Postat av: Anna

JAG KOMMENTERAR JU ?! :O

2010-01-27 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0