Merry xmas everybody.

Lite sent för ett julinlägg men har som haft lite dåligt om tid, så ni får de nu ist.
Hoppas alla har haft en bra jul, att ni har fått allt rimligt ni önskat osv. Jag fick tyvärr ingen skoter som jag hade önskat mej men de visade sej bli en rätt okej jul iaf.
Fick bla:

* Fickplunta
* Plattång
* 3 parfymer (folk måste tycka att jag luktar illa..?)
* Halsband & Örhängen
* In Flames tröja (typ bästa!)
* Tomtebloss
* Pengar
* Fotoram
* Och lite annat skit som jag inte orkar skriva upp.

Tänkte lägga upp en bild på min klädsel och sådär men jag kom på att min blogg är inte en sån här blogg där jag skriver "Dagens outfit" och lägger ut en massa bilder på hur jag ser ut i olika kläder. Så antingen får ni leva med de eller så kommer de kanske upp en i nästa inlägg.

Min jul va iaf tillbringad med familjen hos farmor & farfar och min faster, senare på kvällen blev de också Bror & Sandra. Vars var ni och firade eran jul? :]





Kommentarer
Postat av: Epicness <3

Vill du verkligen veta? ;);)

2010-01-03 @ 21:57:30
Postat av: Anna

jag var heeeemma

2010-01-27 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0