Save me.

Hahaha jag gjorde ett test på internet som hette "Hur stor snopp skulle du ha haft om du vore man?" epic som fan.
Jag gjorde testet, ofc. Jag säger bara en sak:
Tur som fan att jag är tjej annars hade jag varit ett mobboffer! 14 år, snart 15 och bara 13 cm..

Andra gången jag gjorde testet så fick jag 11 cm men de räknas inte..

Som sagt, tur man är tjej haha : )
Tyvärr så kan bara tjejer göra testet för att de är verkligen frågor som bara tjejer kan svara på.


Testet ---> http://www.kalkyleramera.se/kropp/snopp.php
De va asm.

Men nu ska jag nog försöka dra mej tillbaka snart, man vill ju inte somna på no'n igen.
Frihet åt alla små snoppar!
Stoppa mobbningen. I know how It hurts..

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag har större snopp än duu ;) <3

2009-12-16 @ 10:22:25
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/
Postat av: tomten

min kuk blev då 17 så du kan ta din lilla vän och göra nå roligt och drömma om oss stora grabbar ;D

2009-12-17 @ 15:33:50
Postat av: Anna

jag behöver då inget löjligt test på internet.. jag tar fram måttbandet och mäter som en RIKTIG man !

2010-01-27 @ 13:48:17
Postat av: på,olmjpiplöjköj

min kuk är 18 och jag är 13 jävla småkukar

2011-02-09 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0