Släpp aldrig in dom.

Ni gillar helt enkelt min blogg, erkänn. Ni älskar den, mer eller mindre.
Men ni älskar mej mest då jag skriver oseriösa och störda inlägg som ändå ingen fattar, de vet jag..
Men de kan ju inte skada att visa att ni älskar mej lite då och då?
Så give me some lovin' <3

Här sitter jag iaf och käkar skumtomtar, nöter Snuff och funderar på om jag kanske måste städa snart ändå, verkar ju inte försvinna av sej själv så.
Btw är de bara jag som hatar små fjortiswannabies som har typ überblont hår och massa täckkräm så att dom ser ut som små oranga smurfar med vitt hår? Inte fint asså..

Tänkte snöra upp en teckning som jag håller på med på bilden, kritisera gärna men den är inte klar dock.
Sen har vi ju Emil, he ä en fin pajk de där! Fan galen grabb men han är och kommer förmodligen fortsätta vara awesome (så länge han läser min blogg?(A))

4 av 5 toasters. (y)



Kommentarer
Postat av: emil O

den bästa bloggen hittils, ska läsa alla dina nya inlägg!!

2009-12-16 @ 16:05:04
Postat av: Episka Ante =)

Asså.. Fjortis-wannabies >.< Du glömde säga att dom e jobbiga :O

2010-01-06 @ 18:41:10
Postat av: Anna

Sjukt bra på att rita är du då!

2010-01-27 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0