Surfer babe.

Skellefteå med Moa idag, SHIBBY!
Träffade mkt roligt folk och köpte alldeles för mkt, kmr typ ha träningsverk imorn. Jag håller på att bli gammal..

Nya skor också, sköna som satan! Mjuka och lätta, känns som man svävar i dom (a)
Har inte så mkt att skriva, har typ tappat förmågan elr nått, dålig fantasi?

De va så fail med bussen i morse!
Vi skulle byta buss efter typ 3 mil elr nått, men bussen vi skulle byta till va typ full så alla som åkte med bussen från Norsjö fick åka tillbaka till Norsjö och SEN till stan. Fan vilken omväg.
Men jag och Moa slapp för vi va så snabba att sätta oss på en plats så vi åkte bara vidare.
De va fan sämst haha.
nä nu ska jag lägga mej och se om jag hittar en riktigt rysare. behöver se nån plågas, see ya people.



SHIBBY!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi for till Stan dagen efter ;)

2010-01-27 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0