091107

Har ju inte skrivit på några dagar nu och de kan bero på att min dator har dött och jag får egentligen inte använda den jag sitter på nu men ska förmodligen lämna in min så den funkar nog snart igen.

har spenderat dagen med älsklingsLinnéa och några fler ute på marknaden och nu sitter man här med Walter och försöker se till så att han inte käkar upp soffan, ska försöka att hålla han borta från katten också..
Kan inte fatta hur en så liten kan väga så mkt! Haha han är min lilla julskinka<3
Våran kärlek till varandra är obeskrivlig, även om jag säger att jag hatar han.
The amazing dog.


 <- Några månader sen. Han är så ful att han nästan är söt hihi c:





Kommentarer
Postat av: Anna

Den marknaden var INTE stor..

2009-11-28 @ 23:59:22
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0