091113

Fredag igen och försovde mej som vanligt, Dajje har kallat mej för sleeping beauty hela dagen och de är inte lita många som drar upp att jag sover hela tiden.
Eftersom jag inte hann göra matteprovet i morse så fick jag göra de på so:n efter lunch ist så jag missade lite av svenskan som va efter. Så när jag kom till svenskan sen så sa alla att dm trodde att jag hade somnat på so:n... HAHA, jag dör av skratt..
Jag har blivit mobbad av alla hela dan pga att jag sov lite för länge.

Anna: Vad är de, har du vaknat på fel sida idag?  hehe.. -.-



Och de är ju inte första gången jag försover mej heller. Vet inte hur många ggr jag har kommit försent men har aldrig fått en kvarsittning (y)







Till helgen är mitt rum klart så att jag kan flytta upp till mitt rum igen, WOOHOOO!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jo. En kvarsittning har du fått!

2009-11-29 @ 00:01:29
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0