It's not my time.

Dagen började med att jag försov mej i nästan en timme, hann knappt äta frukost och då jag skulle stoppa in linserna så vek dom sej hela tiden sen blev jag så stressad (kanske lite arg) och då gnuggar jag sönder linsen :O
Den gick bara av.

Så nu måste jag vänta typ 2 veckor till innan jag får nya linser.
Dagen annars har väl varit som en helt vanlig tisdag. Dryg. De ända roliga på tisdagar är typ träslöjden, i brist på ideér så gör jag glasögon haha :]
Och dom ser ungefär ut så här men är inte riktigt klara än.






Funderar på att göra de till solglasögon och sätta solglas bakom men vet inte än :)
Nu ska jag ut med Viktor, Ida och kanske sneckis så vi får se när jag skriver nästa gång, veror på nästa gång jag får tag på en dator. Annars finns jag ju alltid på mobilen ;)












//Jennie


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bra på att sova har jag märkt!

2009-11-29 @ 00:00:34
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0