Jag hatar linser!

Har varit i stan idag, linskontroll.
Dom första linserna jag fick va ju för torra, tydligen så va dom andra de också så vi hade ringt till optikern tidigare i veckan och då sa dom att de inte fanns nått bättre så att jag var tvungen att använda ögondroppar ist. Vilket jag kan leva med.

Men ''Victor'' va tvungen att göra allt helvete ännu omständigare så han kollade i mina ögon i 20 minuter, sen fick jag ta ut linserna, samma sak igen, ta p ett par andra linser som jag inte ens såg nånting i! Sen gjorde han samma sak igen sen skulle jag a på mej mina vanliga linser igen :s
Till slut kom han fram till att jag ska få testa ett annat par linser i en vecka till, fyfan vad less jag är

Längtar typ till träningen på måndag, har typ gått upp minst 5 kilo i helgen jag lovar.
Too much sweets & food, hehe : ]



Nä, nu ska jag plåga mej själv igenom ännu en svensk dryg film.
Får se om jag håller mej vaken tills den slutar.

//
    


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har upptäckt att jag inte ser så bra för när jag läser texter måste jag kisa med ögonen. Annars är allt suddigt. Jag har funderat på linser men det är så jävulskt omständigt så jag vill inte ha såna. Jag får helt enkelt leva med att se dåligt.

Du är inte den enda som gillar godis. Jag har gått utt minst 6 kilo i helgen. Det är bara kakor och godis som gäller för mig nu mera. Det gillas inte! Jag har funderat på att börja nån sport men jag är helt enklt för lat för det. Men eftersom vi har ett gym hemma så borde jag ta mig tid nån gång att träna men tror du jag orkar? Nej.. Det är bara Äta, Dator, TV, Äta, Äta, Äta, Dator, Dator, Dator, Dator, Äta, TV, Äta, Dator och Sova som gäller för mig.

Jag blev också sugen på att se nån film men det blir nog dator tills jag somnar. Jag orkar helt enkelt inte leta fram en bra film som går att se.

2009-11-29 @ 00:15:31
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/
Postat av: Sav.

Men gud vad skoj att kolla ögonen? o.o

Seriöst, inte svenska filmer?. o.o

2009-11-29 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0