Suck*

Skola igen.
Är jag den enda som verkligen hatar skolan? De enda positiva med den här veckan är att jag får träna igen eftersom jag bara har varit sjuk så har jag inte fått träna på 2 veckor.

Så nu har jag längtat hela dan och är taggad som fan till ikv!
Bara att fortsätta tagga.

tagga
tagga
tagga
tagga
tagga
tagga
tagga
tagga
tagga!

Sen ikv kanske de blir lite dator/läxor/tv kanske försöka stressa morsan lite så hon börjar tapetsera fast vet inte när hon kommer hem, vet inte ens om hon kommer hem överhuvudtaget :O



En fråga till alla som läser: Varför gör man Grande kondomer när dom är töjbara? Borde dom inte göra en storlek som är mindre ist för större? Dumjevlar..











// Wallindere

Kommentarer
Postat av: Hundmuffin ^^

varför gör dom tunna när de är större chans att donm spricker! ;O

2009-11-02 @ 17:11:33
Postat av: Hundmuffin ^^

varför gör dom tunna när de är större chans att dom spricker! ;O

2009-11-02 @ 17:12:00
Postat av: Anna

Du taggade till att få gå på kryckor.

2009-11-28 @ 23:56:26
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0