091024

Idag var jag i stan och skulle hämta mina linser, jag fick dom, jag fick in dom i ögonen på mindre än 15 min.

är typ stolt? Kändes rätt annars att kunna se allt. Men då är de så gått folk att jag köpte 2 st linser idag ;)
även ett par crazy lens som jag ska ha till helgen, de roliga är att jag trodde att de va månadslinder men de va för ett år!

De fula var att hålet i linsen där pupillen ska vara var för stort, så om jag står i ljuset så ser man en ring av min vanliga ögonfärg och de sög ju :s

Fast jag blev varnad så ska väl inte klaga antar jag. Men ett tips, om ni ska köpa färgade linser, va beredd på att lite av din vanliga ögonfärg kan synas + att dom är jävulsk osköna! Dom typ glider runt i ögat, ingen sugförmåga alls så linsen ligger typ löst, obehagligt som fan.

Jag får slänga upp nån bild sen på hur de ser ut men de är den här jag köpte iaf.




Och den gröna som jag köpte heter Anaconda, men ser exakt ut som den gula likadana men de ska tydligen se ut som en katt? haha :)








//Jännie

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ha nya linser!

Synd bara att dom inte är så billiga..

2009-11-28 @ 23:52:27
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0