Ikväll blir de...


Ikväll blir de ''Höst rock disco'' och tydligen så ska nått band uppträda där också.
Själv ska man dit och jobba som dj med Julia så jag ska försöka att få ihop några rocklåtar till ikv, kan bli lite svårt att hitta nån man kan dansa till.

Kanske lite svårt att dansa tll The Haunted eller vad säger ni? ;)







Efter middan nån gång gissar jag att Julia och Freddie kommer hit så ska försöka röja upp lite saker från golvet, haha vars är Moa då man behöver henne? :D


Ska försöka tvinga henne på discot också, vi får se hur de slutar.
Vad har alla andra för sej ikväll?





//Jännie


Kommentarer
Postat av: Sacrifice

Låter som en skoj kväll, jag kommer väl säkert ha tråkigt som fan -.-

2009-10-30 @ 14:13:44
Postat av: Anna

Jag och Moa var heeeelt craaaazy då !

2009-11-28 @ 23:55:11
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0