Lov för i helvete!

Sista dagen före lovet jaoja!

Så jävla skönt de känns, som om man bara vill hem och sova och aldrig mer vakna.
Eller jo, de kanske man vill men aja, ni fattar nog vad jag menar :)

Alla i min klass var i princip sjuka, vi va nog inte mer än typ 11 stycken.
Sen var ju alla 9or utom 9c på prao och eftersom de är halloween snart så gick jag och Anna upp till bildsalen och skulle se om vi hittade nått roligt att ta på oss, typ bara en peruk eller nått.

Och då vart de helt enkelt nånting sånt här:


<Mistery man?  Super sexiga Silver Sara HAHA >


Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att Jag + Mustasch = (L)!



Ikväll ska gulliga Moa komma förbi (hoppas jag) och hon ska hjälpa mej med min header som kommer att komma snart.
Jag tror hon vet hur man göra, annars har vi ett problem.

Imorn bär de mot stan, ska få mina linser WOHO!





Love Life

//Jännie

Kommentarer
Postat av: Den som betyder mindre än bloggen.

HUR LÄNGE SKA DU VARA I STAN?!

2009-10-23 @ 15:08:37
Postat av: Anna

Heta jävlar det där asso.. ;] /Anonym (A) (Vet att mitt namn syns men vafan.. (A) )

2009-10-23 @ 15:44:51
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/
Postat av: Älgost

Yes jag vet hur man gör ;)

2009-10-23 @ 15:55:24
Postat av: sofie

ASFINBLOGG:O!

2009-10-23 @ 19:19:34
Postat av: ählin!

haha va fina masker :D

2009-10-24 @ 18:06:07
URL: http://,
Postat av: Anna

Den dagen va vi riktigt heeeeeta !

2009-11-28 @ 23:51:41
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0