Sen igår.

Kvällen spenderad hos Viktor & Robin och en massa annat folk.
Tyvärr så glömde jag kameran hemma ikv så har tyvärr inga bilder men jag har lite bilder från igår ist, va där då också.

Och jag som tänkte ta en massa trevliga bilder på Emil och de sket sej! Får alltid med hans bästa sida på bild (Y)

Imorn blir de nog att fortsätta renovera rummet, ska måla taket och så så att man får flytta upp nån gång.
Orkar typ inte bo i källarn längre, ibland är de varmt och ibland är de askallt, blir typ galen.
Men jävligt skön säng dock.














Kommentarer
Postat av: Sacrifice

Jag vill ha en källare å bo i :(

2009-10-26 @ 23:48:37
Postat av: Moamamma

Gu vad fina ni är :)) sötnosar

2009-10-27 @ 15:10:24
Postat av: kevin ?

OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARFÖR MIG!?!?



mobbare ;(

2009-11-02 @ 23:25:48
URL: http://megamask.blogg.se/
Postat av: Anna

Kevin är lite speciell ibland !

2009-11-28 @ 23:53:27
URL: http://tuffatremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0