I wanna talk and laugh like we used to.


Tänkte börja gnälla som en 4 åring ett litet tag men då kom jag på att det inte hjälper någon överhuvudtaget. Så ni som inte orkar med gnälliga 4-åringar behöver inte läsa, ok? :)

Jag vet inte riktigt hur det här känns för dej men jag vet att det känns så jävla jobbigt för mej, kalla mej fjolla men jag säger bara som det är. Jag vill bara liksom bara hålla fast hårt och aldrig släppa taget. Det spelar ingen roll vad jag säger för ingen kommer ändå att förstå hur mycket du betyder för mej. Du är den enda för mej och att veta att du bara är nära mej 1 gång i månaden är bara... Smärtsamt tror jag att det kallas..
Varför bara inte skjuta mej i magen med en fruktkanon?




Don't wake me, 'cause I don't wanna leave this dream.







Kommentarer
Postat av: Tim0n Montel Jägalen

Längst upp till vänster twilight eller hur? ;)

2010-08-21 @ 18:50:26
Postat av: Anonym

twilight ofc

2010-08-21 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0