En tårta full med chill!

Självklart började det regna då jag hade tänkt tjäna lite pengar och klippa gräsmattan? Jag hatar moln, dom förstör mitt liv :( Jag menar dom gör inget bra, rätta mej om jag har fel men man vill inte ens ha dom då det är fint väder? Dom är sääääämst!
Får se om jag orkar småstäda mitt rum lite ikv innan det blir dags att sova, annars blir det förhoppningsvis en sväng på gymmet sen ska jag jaga lite praoplatser i eskilstuna. Blir jävligt chill att jobba där i 2 veckor medans alla andra sitter och matar gamla tanter på Gästis ;) så alla andra kan ju känna er ägda när jag drar ner till värmen!


Kommentarer
Postat av: hundmuffin

Du är en marmeladburk fylld med jordnötssmör!

2010-08-25 @ 17:14:27
Postat av: Nina

Då är jag fan glad att ja slipper MATA tanter på GÄSTIS, för ja ska stanna i Norrland WIHO =D

2010-08-29 @ 22:37:43
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0