Mycket nyare än såhär blir den nog inte.

Bloggen alltså :cool:

Kan med gott samvete säga att jag har blivit lite mer happyface nu. Ryckte nog upp mej själv på ett sätt som inte går att förklara via mitt tangentbord, fast jag fick nog lite hjälp av den här låten ändå:



Lyssna och njut mina små barn för det är inte ofta man hör nått sånt fint på en blogg nu för tiden, aiight?
Annars ska jag väl försöka sova snart och deppa mindre imorn, Anna anländer vet ni. Det händer inte varje dag! ;)

Hade inget intressant att skriva så vi säger hej då där åsså lägger jag in en bild på min sockerbit istället, eller vad säger ni? :)



Är han inte det vackraste ni har sett? :blush:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0