On broken wings I'm falling.


FYFAN, säger jag bara. Gå till skolan i måndags va ett stort jävla misstag! Det va så grymt jobbigt så att det tror ni inte..

Meeeeen på andra sidan så har jag börjat snabbt med lite skoljobb och så hemma nu, har tagit mej lite tid för gitarren också och senare ikväll ska jag till min underbara faster och leka med systemkameran lite, så vi får väl se om det blir nått som är värt att spara sen :) Har precis fått lön nu också, som snabbt som blixten försvann till tåg och flygbiljetter:

1 Oktober - 18 Oktober; Eskilstuna
29 Oktober - 7 November; Eskilstuna





"På den första dagen dog hon, på den andra dagen log hon, och på den tredje dagen återppstod hon."

Jag väntar fortfarande på den tredje dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0