Tidsfördriv tror jag det kallas ?

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Gillar du någon nu? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Det vet jag faktiskt inte :) 
Har du varit kär i någon? - Ja
Isf, hur många? - Ett antal

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Anna Eriksson, slit inte ut det :cool:
När fyller du år? - 12 Juli

Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Enbart öronen
Vad har du på dig just nu? - Shorts och ett linne :)
Vilken årstid är bäst? - Sommar och vinter, har svårt att bestämma mig

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna bredvid den man älskar :)

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är one of a kind
Vad är du bra på? - Vara mig själv
Vem älskar du mest på denna jorden? - Det är många ♥

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hellre tillsammans med någon :)

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Elin
Vem vet allt om dig? - Elin

Vem är roligast av dina vänner? - Måste nog säga Elin där också ;)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga på sitt sätt
Vem är mest partynisse? - Jennie ;)

Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla som står mig närmast
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Can't tell ya cuz I dunno
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Jennie :blush:

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Alla står mig riktigt nära
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
Vem är farligast i din familj? - Tommy !!
Vem ser roligast ut i din familj? - Tommy
Vem är coolast? - Ingen !
Har ni något husdjur? - Nej
Vem har du mest gemensamt med? - Tror det är Malin om jag ska vara ärlig
Vem står för underhållningen? - Hela tjocka släkten ;)
Vem sover du oftast med? - No one
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Can't remember

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - En hel del faktiskt
Har du varit glad idag? - Hela långa dagen :)
Har du varit ledsen idag? - Nejdå
Har du gjort något bra idag? - Jadå, flera saker
Vad ska du göra nu? - Jag sta trycka på tangenter ? :bigeyes:
Har du gjort något dåligt idag? - Jo, jag cyklade helt i onödan..
Vad har du ätit idag? - Mjölk, flingor och en banan
Har du duschat idag? - Klart jag har
Är du trött nu? - Lite :)
Vad händer imorgon? - Allt händer imorgon, la famila kommer hem och då blire fart i stugan !

Skolan
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Nej

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Can't tell ya, it's top secret
Vem ringde dig senast? - Same here ;)
Vem sms:a till dig senast? - Jennie ♥
Vem sms:a du till senast? - Jennie ♥

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nej
Vad är klockan nu? - 12:40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook&Bloggen

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Igår innan jag la mig
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Igår innan jag la mig

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Om jag gör!

I så fall, vilken låt för tillfället? - Yours to hold ♥

Vad gillar du för musik? - Blandat :)

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej :)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Jo, det har jag
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Det orkar jag inte förklara via bloggen
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Verkligen inte!

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nja, inte riktigt men nåt i den stilen
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - Privat
Är du romantisk? - Lite kanske :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej det har jag verkligen inte !
Är du svårflörtad? - Nja, inte riktigt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Daniel
Hur länge höll det? - 4-5 månader
Har du nångång slagit någon? - Ja det har väl hänt
Har du lekt med någons känslor? - Ung och dum har väl alla varit...
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 4-5 månader
Hur länge var ditt kortaste? - 3 veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Verkligen inte
Är du en bra pojk/flickvän? - Det kan inte jag veta ju ? :P

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Det minns jag inte :)

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Top secret

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Har du haft en KK? - Nej
När fick du din första kyss? - Det minns ja inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ska man veta sånt ? :O
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Verkligen inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Båda

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Den stilen han passar i :)








Over and out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0