God jävla jul!

Anledningen till att jag skriver det nu beror på att jag förmodligen inte kommer att blogga nånonting imorn :) Morsan kom precis hem från ica och har köpt hur mycket godis som helst så det finns en risk att jag kommer gå upp yttligare några kilon i jul. Men vafan, det är ju gott! Det blir bara mer av mej att älska :blush: Skickade ett litet brev till Anna igår som jag hade hoppats på att hon skulle få imorgon men istället fick hon det IDAG. Inte bra.. Men hon gillade det iaf och det är det som räknas :D ville bara att hon ksulle veta att jag int hade glömt bort na ♥ Ska göra mitt bästa för att ta massor med bilder imorgon! Julfirandet hos farmor imorn, vars ska ni fira jul? :blush




Julafton imorn och jag har inte ens lite julkänsla? Det känns jävligt lamt!



Kommentarer
Postat av: BECKA

sv: Hihi tack (A) <3

2010-12-30 @ 18:07:57
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0