Hallå där ångest!




Walter är här, han är lika galen som alltid, jag har en massa knäckpapper på golvet och kattjäveln knuffade just omkull 1 ½ liter vatten på mitt golv.. Jag ska aldrig skaffa djur som kan springa fritt! Råttor eller fåglar funkar prima, vad som helst så länge det sitter inlåst i en bur :blush: Tänkte ju försöka få nån gullig bild på lillsparveln men han kuta ju runt som nån pårökt pygméspännis så jag fick bara bild på hans bakdel. Vilket inte var allt för fagert.. I väntan på Anna så tänkte jag hinna spela lite men det tog typ 10 min innan det bugga sönder. Så jag skulle väl inte säga att min kväll var allt för lyckad, men hoppas att det finns folk ute i världen som har det roligare än mej! :D

Här har vi en bild på mej då jag gick i 5:an



Och här har vi en bild på mej som jag ser ut nu (innan min plattång gick sönder):


No comments..




Jag och Simon va iaf söta på trästocks förra året :blush:








Kommentarer
Postat av: guess who..

Eyyy du, vart fick du knäcken ifrån :] Btw, jag vill ha MIN plattång tbx.. :(

2010-12-19 @ 21:10:51
Postat av: Linnea Holmbom

Fett gullig XD

2010-12-29 @ 19:51:33
URL: http://itsjustfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0