I live and die nearly every day. Insanity, it's havin' its way with me.

Kan ju börja med att säga att  jag är helt besatt av den här låten!

 

Jag har alltså varit i stan hela dagen, missade den tidigare bussen hem och var tvungen att stanna till kvart över 4. Vilket förstörde typ hela dagen.. Men dom goda nyheterna är att jag har köpt en klänningliknande sak till jul/nyårs! :D Har dock ingen bild på den eftersom jag har bett min farmor att sy om den så att den blir lite kortare, men om ni stöter på mej ute kan ni ju lägga märke till min fina klänning. När jag hade provad den var jag helt enkelt tvungen att köpa den, kostade fan 300 spänn.. Men jag ångrar det fan inte! :blush: Inte ofta man ser mej i klänning fan ;) men nu ska jag typ plocka undan allt julklappspapper, se om Nina har kommit hem sen ska jag väl göra klart lite grejer för imorn, snacka med Nilzor på skype osv.. Så hej då eller nått!

 

T A G G A   N Y Å R S    V E T T J A !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0