Shootin' everybody down.

Jag vet att jag lovade er bilder osv men det vart tyvärr riktigt dåligt om bilder, men om ni vill kan jag lägga ut dom få som jag lyckades med? Men det var iaf riktigt god mat! Jag lagade den ju så hehe :blush: Men, det viktiga är att jag äntligen har fått tummen ur och börjat använda den där boxningssäcken jag fick förra julen och det är jag fan stolt över. Det tog ett jävla bra tag men nu är jag iaf på. Har ett A4 som ska vara fyllt med en berättelse på franska i imperfekt, inte ens lite skoj..

Men nu till poängen varför jag gjorde ett inlägg, JAG HAR PRECIS SKAPAT MIN FÖRSTA DEATH KNIGHT! Var ju helt emot wow för några veckor sedan, men det var endast för att allting gick åt helvete, så till ni som var stolta över mej för att jag hade slutat: ni visste ändå att det inte skulle vara.. Men nu ska jag spela, sen kanske spendera lite tid med säcken. Hoooooooj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0