A truth you all should know!

En liten fågel viskade i mitt öra att jag borde lyssna på Stairway to heaven baklänges.
Vilket jag gjorde då såklart, helt sjukt va de! Trodde inte på de liksom men sen först kollade jag på en annan video, som verkligen fick mej att tro på de, madness I tell ya!

Kolla på båda dom här videorna, första är hela låten baklänges, räcker 8 min så jag kräver inte att ni ska lyssna på hela men den andra videon är ett måste, ärligt. Ni kommer inte att bli besvikna.





Läskigt ändå? De va den där videon jag inte trodde på egentligen, eftersom man läser texten samtidigt som man hör låten så är de ju lätt att man inbillar sej saker, tycker jag iaf.

But this blew my mind:





MADNESS! :D

Jag menar ofta man planerar hur låten kmr att låta baklänges när man skriver den, de gör man ju inte?
Sen va dom ju så jävla höga när dom skrev låten också, den har ju som ingen mening även om man lyssnar på den framlänges.
Jag kan bara inte fatta hur de kan va en slump att den låter så där baklänges?!






Kommentarer
Postat av: linapina

damn! ja blir typ rädd xD :O

2010-01-12 @ 17:05:38
Postat av: sass

scary xD

2010-01-12 @ 19:25:57
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Anna

so fucking awesome !

2010-01-27 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0