Dom dimmiga dagarna.

Idag har jag bara suttit framför datorn och nött massa musik och photoshop.
Mår fan piss så jag orkar inte göra nått annat, så jag har åstakommit mkt idag (y)

Sen vart jag ensam här hemma en stund också, hela familjen for till syrrans killes familj och skulle fika elr nå så jag stannade hemma.
Gissa vad som hände? De absolut värsta som kunde hända!?
..... Jag fick typ slut bilder att photoshopa.
omfg?! Överdrivet mkt otur? (kände mej typ så?-->)
Slut på ideér så då satt jag bara och snurrade på min stol i ca 45 min hahaha..
Kan man bli mer epic?

SVAR: Ja de kan man faktiskt, om jag skrev den här texten med lila :D


Anyway. Jag frågade till och med Viktor om han hade nån bild han kunde skicka hahah
ojojojojoj (a)
Här har ni iaf en bild som jag gjorde idag :>


Kommentera gärna ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

diggar bilden, ohyes!

2010-01-09 @ 14:14:16
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: annaAnka

I will eat you tonight, ohyes!

2010-01-11 @ 00:33:43
Postat av: linapina

vafaan skulle jag va annaAnka,? de är ju ba sjuka kommentarer? ._.

2010-01-11 @ 00:40:21
Postat av: Anna

Jag älskar vampyr tänder!

2010-01-27 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0