Gettin' nowhere without you.

Ska jag va ärlig så kändes de inte precis lättare efter sista samtalet vi hade. Men nu gör de faktiskt de! Allting känns plötsligt mkt lättare, den stora stenen i magen vart plötsligt mkt mindre.  Skulle gärna vilja skriva en massa andra saker också, skiva utförligt hur jag känner just nu, men de kan jag inte..
Bara du och jag den här gången.

skulle fan offra mitt liv för dej. Även om vi har de som vi har de nu. De spelar ingen roll, de gör ju som inte att jag älskar dej mindre och de hoppas jag att du vet..


Vi skulle alltid vara bästa vänner elr hur?











Kommentarer
Postat av: linnea

gillar bilderna i headern, snygg blogg helt enkelt:)!

2010-01-19 @ 19:39:47
URL: http://menlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

<3

2010-01-27 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0