I'm gonna fight.

Spenderat dagen med att ladda hem och kollat på filmer på datorn, dom framtida 28 timmarna ska jag ha sett dom här:



Och än så länge har jag bara sett den sista.

Klart en film som var rätt bra, men helt vrickat slut dock. Total vänding i fgilmen måste jag ju säga, jävligt oväntat haha (a)
Lite smått dryg ibland men den va ju som inte dålig, 4 av 5 toasters!



Annars ligger man väl i sängen, skriver med folk och lyssnar på massa deprimerande musik -sånt som är bra!
Jag älskar musik, går inte 1 timme utan att jag her på en låt liksom.
Om jag inte lyssnar på nån låt så sitter jag och sjunger. Jag smugglar in musik på lektionerna. Kan inte leva utan de. Älskar de mer än nått annat, eller inte riktigt allt annat, finns ju saker man älskar mer liksom, ens vänner och så men.. Äsch de går inte att förklara..

Skulle ta suicide om jag vart döv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Får man komma och se med dig nån dag?? (A)

2010-01-20 @ 12:29:48
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska ta mig i kragen och se den snart !

2010-01-27 @ 14:16:29
Postat av: Antee

Mandy Lane e typ inge bra :P Den vart helt annars mot slutet :P

2010-01-31 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0