I'm living in a dream of fantasy.

Vill folket ha mango så får dom de!

Micke klagade på att jag inte hade en bild på en mango på min blogg, men vad ska han nu klaga på?
*pekar* Egd.

Jag gillar iaf inte mango, men jag tror min syster gör de. Men hon och frukt asso..
Nämen nu ska man försöka hitta på nått att göra för att få tiden att gå, jag orkar ju inte sitta här hela natten, or do I? Vem vet..
Men för tillfället så känns de jävligt drygt, så ska nog ut ett tag innan jag växer fast i stolen.

Här har ni mangon:

Kommentarer
Postat av: :D

MANGO! :D gött gött

2010-01-15 @ 18:17:42
Postat av: annaAnka

mamamamaaaaangoooo

2010-01-17 @ 13:40:37
Postat av: Anna

ingen gurka ? :(

2010-01-27 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0