Kom igen Lena!

Asså jag orkar inte..
Sitter här och skriver en massa jävla onödiga random inlägg som man läser men ingen fattar, makes no sence liksom.

Bara för att jag är för noobig för att skriva normalt som alla andra ''Bloggerskor''? Heter de verkligen så? ''Bloggerskor''? Fyfan så fult, känns konstigt för den delen också, kalla mej inte för de :(
Anyway, jag har tråkigt, mår skit och tror att jag måste göra ett toabesök, luta mej över toastolen och bara se om de kommer ut nått från utgång nr 1 (de är den som sitter i ansiktet för ni som inte fattar nått).
Jag borde kanske börja skriva en förklaring till alla mina inlägg? Då kanske de är nån som fattar vad jag skriver. Men de kommer jag ändå inte att göra så om ni inte fattar nått så är de synd för er, jag snackar bara svenska utan slangord.. Sorry guys, that's the way I am.


Antingen älskar ni mej eller så gör ni inte de, svårare än så är de inte.
Inget mellanting här inte!
så folks....... Vem älskar Jennie?



Jag är så kärleksfull idag, feels good man.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker man förstår väldigt bra vad du skriver? O:

den e najs helt enkelt liksom typ assåå... aopp : D

2010-01-08 @ 03:01:49
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: partybjornen=]

"Antingen älskar ni mej eller så gör ni inte de"

det är så jävla sant =)

och jag älskar DEJ! ;D

2010-01-08 @ 10:15:52
Postat av: sneckis ;)

jag gör de ju jennie :) ;) <3

2010-01-22 @ 20:39:15
Postat av: Anna

Jag fattar alla dina inlägg och ja, jag älskar dig hun ;D

2010-01-27 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0