Leave a whisper.

Veckan har ändå gått fort så jag har som inget att klaga på idag, tänkte bara skryta med att jag slutar tidigare imorn inte så jättemkt tidigare men 1 timme elr nått tror jag (y)
thats just awesome.

Har jag för mkt engelska i min blogg haha? Ibland känns de som om jag har de men jag kan som inte hjälpa de. Blir som en reflex.
Som när nån kastar en boll elr nått mot dej då måste man ju som försöka fånga den, eller iaf kasta fram händerna och skydda sej. Eller vid frukosten och de kommer en flygande skinkbit mot dej och du liksom bara måste försöka fånga den på mackan men då tippar du omkull mjölk/oboyglaset?!
De är exakt så jag menar, ni förstår, mer elr mindre.





And remember, eat it, before it eats you!


...
.
....
..
.
.
..
Nej de är inte bajs!

Kommentarer
Postat av: Moa

de är en monsterNegerboll ;)

2010-01-14 @ 21:48:59
URL: http://algost.blogg.se/
Postat av: sara

negerbollskladd<3

2010-01-15 @ 19:45:35
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Antee

Blir typ illamående och rädd av den där o.o Ser ut som nånting mupparna skulle ha skitit ut :O

2010-01-16 @ 00:41:45
Postat av: Anna

Nej.. det är bra att du har engelska i din blogg ! :D

It's awesome !

2010-01-27 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0