Maryland -The original cookie

Asså de enda jag har ätit idag är lite grönsakssoppa vi gjorde på hk:n och allt för många kakor. De är inte coolt.
Och då jag kmr hem får jag veta att vi ska äta fiskgratäng, de blir nog svårt att göra de värre tror jag..

But hold on, It's getting worse!
Inte för att skryta men jag är rätt duktig på att skriva uppsatser och så. Grejen är den att jag har en bokrecension som typ ska va klar imorn (fattade inte riktigt när den skulle va klar men hade typ en lektion till på mej) så jag tog hem svenskan och tänkte göra den hemma, de är bara ett problem. Jag har inte läst boken..
Låg som inte efter elr nått i början så jag hade typ läst halva men sen blev jag sjuk och stannade hemma i 3 dar och då jag kom tillbaka på fredan så hade alla läst ut sina böcker medans jag hade drygt halva kvar!

Vilket gjorde så att jag va tvungen att börja på recensionen iaf, så Simon, Emil och Jaqueline fick berätta vad resten av boken handlade om. Tur jag hade sagt till Biffen innan att jag hade sett filmen (vilket jag inte har gjort, visste knappt att de fanns en film) han svalde de som en stövare sväljer bacon! Tacka fan för de.
Men jag har ändå en stark känsla av att de här kommer gå åt helvete, får fan satsa. Är som rätt duktig på att få saker att funka iaf, hoppas att de går vägen.

Han kommer fan att slakta mej, speciellt om han har läst de här.





That's hot.

Kommentarer
Postat av: linapina

de där är fan hot!

2010-01-25 @ 18:14:27
Postat av: Biffen

You're toast!

2010-01-26 @ 13:56:05
Postat av: Anna

haha.. så EGD !

2010-01-27 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0