Old goodiiiie

Tänkte dra en gammal goding till raggningsdikt elr vad man nu ska kalla de?
Kände för att slänga in nått gulligt bara


Here we go!

I love your eyes, they are så najs!
If I would compare them to the brightest of the stars, and if I do it wrong you'll problaby throw a punch and a bag of sars.
So hear me now, I am not so far och nyss var jag faktiskt naken bar!
'Cuz in the dusch we don't har kläder, fan, jag vill prova ett plagg läder, ohyeah.
För att denna rim ska låta som en komplingang, inte en jäkla vidrigt random skrivande med en tung klang.
Nej, nej! För du är SÄKERT en grabb som har personlighet som en kille(wtf?)
Jadu, jag tror jag ångrar mig..

Ööh..
...
....
...
Du har en fin ring.






jajajajajaja ni behöver inte överrösa (vette fan vad de heter?:o) mej med kärlek, jag vet att ni älskar mej noobs<3

Kommentarer
Postat av: Anna

i love you babe !

2010-01-27 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0