Photoshop är min bästa vän..

Min syrra sa de till och med, är de bra?
Nämen jag älskar photoshop, men jag älskar nog mina riktiga vänner mer. Annars vore jag ganska desperat och bedrövlig eller hur.

Imorn blir de stan iaf, optikern igen och lite andra saker. Börjar bli jävligt less faktiskt men nu är de förhoppningsvis sista gången jag är dit på ett tag, nu när jag har fått rätt linser så.
Dom är inte torra, dom skär inte, dom är lätta att stoppa in. Great (y)

Tagga sönder till nästa helg också! Anna banana kommer hit, hoppas jag iaf. De kommer utan tvekan att bli awesome, om de blir som vi har tänkt oss. Längtar redan, får se om vi raidar lanet på fg. Tycker synd om dom som är där isf.. Keep your eyes open.







Nu ska jag på konsum, peace out!




Kommentarer
Postat av: .

emo.se? :]

2010-01-25 @ 16:27:59
Postat av: Anna

haha.. du och dina linser xD

2010-01-27 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0