Silence is a scary sound.

Va i åbyn hela kvällen/natten 4/5 januari. De va ju bestämt att vi skulle vara vakna hela natten men självklart så va de ju bara jag som va vaken, kunde jag ju ha förväntat mej.
Så jag satt uppe hela natten och nötte meningsläsa japanska skräckfilmer (y)
Helt jävla värdelöst, dom hade typ ingen handling, helt jävla sick.

En av filmerna handlade om en kvinna som gjorde olika maträtter av foster för att få "evig skönet", cuttade ut inälvorna på folk och friterade dom och käkade upp dom med ett leénde på läpparna.
Den filmen slutade så att kvinnan blev gravid själv och dog när hon skulle ta ut fostret (tror jag, fattade ju som inget ändå)

Typ ingen poäng i nån av filmerna.

När jag skulle hem sen så fick vi stå ute i kylan i typ 45 min, sen kom vi på att vi kanske hade missat bussen för att de hade kört en förbi redan..
Men de hade vi som tur inte så de kom en till.


Yeah.

Kommentarer
Postat av: Sara

mwöhö, hade också velat va där D:



japanska skräckfilmer är oftast väldigt värdelösa... och liksom, man ser inte skillnad på japanerna i filmen heller typ .__.

2010-01-07 @ 22:26:23
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Sara

mwöhö, hade också velat va där D:



japanska skräckfilmer är oftast väldigt värdelösa... och liksom, man ser inte skillnad på japanerna i filmen heller typ .__.

2010-01-07 @ 22:26:25
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Anna

haha.. då var du rolig att smsa med ! xD

2010-01-27 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0