Stain your memories with blood.

Ere så de ska va?
Nu tänkte jag skriva hela de här inlägget upp och ner, upp och ner ftw! :'D
Men tyvärr så blir de int så för då får jag damp då jag ska läsa de, sry.

Asså jag har tänkt på en sak, fast de är väl bara jag (a)
Man säger oftast ba "Haha ägd!" Men om man liksom står bredvid personen och pekar på den och säger "Egd!" ist,  så känns de mjukare på nått sätt, eller..? Jag kanske tänker för mkt?
Men jag har ändå inget annat att skriva om så jag tyckte bara att ni borde få veta..

För övrigt så är de skola imorn, back to reality.
Vi får hoppas att helgen blir nått att se fram emot.

Bjuder på lite ozzy:


Kommentarer
Postat av: Anna

din blogg är soet :]

2010-01-27 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0