Du ä se söt så man skull kunn he de oppa surströmmingen å he skull smak som na chockladtårtra

Tjenixen, såg ni blixten? :cool:

Idag har jag varit hemma och städat mitt rum HELA dagen ! *stolt* dock är jag ännu inte klar.. Jag och far håller på att sätta upp min "spegelvägg" nu och den är AWESOME ! (inte lika awesome som batman men nära därpå! :rolleyes: ) Det kommer bild på den nån dag framöver :)
Jag har väldigt dålig fantasi så jag vet faktiskt inte vad mer man kan skriva. Tror jag lägger upp bilder från då jag var med min brutta :blush:


Dagen började inte så bra.. Vi skulle till verkstaden och montera imop Jennies moppe för dom hade lackat om den dagen före men när vi kom in så såg jag att det satt en STOR äcklig insekt på en av moppens delar så det var bara att lacka om den.. :thumbdown:







Efter det att moppen var klar så for vi hem till Jennie och la oss och steeekte ;) Jennie började spela gitarr och sjunga och det lät så bra att jag fick... ?  ( bilden talar för sig själv )








Härlig sommarbild :thumbdown: Jag bokstavligen HATAR kryckor!








Ändå lite smågullig bild :)








Och denna bild var ännu gulligare :blush:








Sen kom jag och förstörde allt :D








 Efter maten for vi och badade i den magiska sjön där världen är upp och ner :thumbup:













Over and out !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0