G E M E J E N Ö L !



Öppnade inlägget med en finfin låt som jag ska nöta sönder heeeela beachen, så ni behöver inte oroa er! Men det sög dock att det inte va hela låten, men grina ej för det. Ni kommer bli mkt gladare när ni får se bilden jag hade tänkt lägga in. Men jag måste tyvärr också meddela att min mobil dampa så jag kunde inte lägga in den, så det får bli nån annan gång helt enkelt :blush:

När vi ändå snackar om mobiler som dampar; Jag hade ju lämnat in min på Novicom för ungefär en månad sen för att dom skulle laga den. Sen ringde en kille som jobbar där för nån dag sen och sa att det var en funktskada, så det går inte på garantin. Min mobil låg alltså i söndra Sverige någonstans och jag hade bara 2 alternativ:

1. Säga åt dom att skrota den, vilket skulle kosta mej 62 spänn.
2. Säga åt dom att skicka upp den igen, vilket skulle kosta mej 186 spänn.

Jag va inte nöjd! :O
Jävla Sony Ericsson,,,,... Jävla Novicom... Men jag fortsätter ändå att tagga beachen!



Tar emot att säga det, men jag kommer fan att sakna Walter...  ;( </3








Kommentarer
Postat av: Nina

Jag sakna han redan ;)

2010-07-24 @ 15:39:22
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0