Ibland kan det bli gulligare om man häller på lite senap!

Jag tycker att det börjar bli överdrivet drygt att blogga när jag inte har haft kommentarer på en månad snart, så därför har jag bjudit in en lite b-rud till min blogg! Den här b-ruden är jävligt söt och hon ska styra upp den här bloggen igen, så jag kommer inte skriva riktigt alla inlägg från och med nu. Men ni kommer att gilla det, jag lovar :D

Tänkte bara visa min finaste ägodel efter makeovern vi gjorde med go'bitn.




OBSERVERA FÄLGARNA PÅ EFTERBILDEN, dom gläser fan! Och ni kan ju ignorera kudden på pakethållaren på förebilden, det var bara en engångsgrej..

Erkänn att den blev jävligt fin, ska söka sommarjobb på posten nästa sommar fan :blush:





Kommentarer
Postat av: Nina

De gör du fan helt rätt i =D

2010-07-19 @ 11:54:13
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/
Postat av: Sårasaur

vackerT :3

2010-07-21 @ 16:59:29
URL: http://rainbowfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0