If I can't have you right now, I'll wait dear.

Tänkte bara skriva ett snabbt och gulligt inlägg och tacka alla som förgyllde min födelsedag igår, synd bara att jag inte hann köpa den där jävla pizzan :( but still.. Det var en fin tanke!

Ett år kvar sen lämnar jag Norsjöskolan för gott, sad but true.
Jag kom ihåg i 7an då E.T skar upp mitt ansikte med en penna så att jag fick heta Scarface i 2 veckor. Härliga tider, härliga tider..
Eller den där skräckfilmen vi gjorde! Den sög..



Tänkte också meddela er om att jag har jävligt ont i mitt knä, ni som vet anledningen kan ju sluta skratta åt mej och ni som inte vet kommer förmodligen att lista ut det. Tur man är härdad :)

Men jag hade tänkt göra lite nytta idag också så att här får ni låten jag har nött hela morgonen:



Han är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0