I'm forever yours, faithfully..

Ni får vara aktiva på bloggen nu för det kommer in lite inlägg här och där nu! Ville visa er en underbar video som Anna har gjort om mej. Helt sjukt hur gosig hon är!

Tyvärr så va inte alla bilder så gosiga, men dom kan jag bjuda på för den här gången.



Anna ställde en massa konstiga frågor om vilken kärleksballad jag älskade mest osv, självklart så svarade jag ju Journey - Faithfully. Det visade sej sen att hon hade gjort en hel video om mej, tro det eller ej men jag blev fan ledsen i ögat!

Fast på ett bra sätt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

Fett fin video! :) Fina bilder också!

2010-07-20 @ 22:23:03
URL: http://madnessinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0