Jag tänkte dirr: OK, nu är det klart. Då var det färdigt, nu dör han!

Ni måste erkänna att ni verkligen charmas av mina rubriker. Dom är bara så... I can't find the words men ni vet vad jag menar! :rolleyes:

Jag tänkte bara dra på med ett helt värdelöst random inlägg bara för att min Cola tog slut. Så... Asiater kan tydligen sjunga?



Vem vill ha knort i öronen liksom? Jag tror ju knappast nån stoppar in dom dit själv. Dom får sej ju ändå inte ut på egen hand så varför ska dom in dit överhuvudtaget? Dom dör ju ändå bara där inne och det finns ju som inget att äta, så ja... Jag fattar bara inte vitsen men knort i öronen. Och vi ska inte ens gå in på då dom flyger in i näsan!

Skämt åsido, skämt åsido.. Jag ska tvinga Emil att se The human centipede.

Då kanske ni undrar: Varför? Sanningen är den att jag vill att han ska va rädd nån gång, filmen är jävligt äcklig som vissa av er vet (hoppas jag) och jag hoppas att han kommer se mentala screenshots ur filmen ett tag, det skulle jag gilla :blush:

Jag är inte ond, jag kommer ju att trösta han under filmen!



Tack och hej.. Härlig gay.

Kommentarer
Postat av: Ida

Den lät bra!=)

2010-07-07 @ 18:02:56
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0