Om du sniffar ½ dl tigerbalsam så faller tånaglarna av och det känns som om skallen fylls med hårigt potatismos!

Amen tjenare!

Nu sitter jag här i mitt nystädade rum som är 1000 % fritt från damm och smuts och lyssnar på låten Doctor Jones med Aqua.  :blush:
Igår skulle jag egentligen ha lagt mig tidigt eftersom vi skulle till skellefteå klockan 10 idag, men jag var uppe till 1 inatt men somnade inte förrän klockan 4. Jag blev inte lite tokig eftersom det är riktigt jobbigt att bara ligga stilla i ett mörkt rum. Tur Jennie var uppe till halv 3 för då fick jag skriva med henne ett tag. Jag tror dock hon blev lite rädd för mig eftersom jag skickade ett 10 meddelande långt sms om massa konstiga saker som jag inte riktigt minns vad det var? Sen så skickade jag ett Über gulligt mms till henne men det fick hon inte :( Mmset bestog i alla fall av en bild och en sång som var tillägnat enbart min brutta Jennie.
I förrgår hade jag riktigt mycket att göra eftersom vi skulle fixa i mitt rum och jag skulle tvätta och massa annat men då ringde Per klockan 6 och sa att jag var tvungen att följa dom och bada i Sandviken. Jag sa så klart att jag hade allt för mycket att göra för att följa och bada men envis som han är så lyckades han övertala mig så jag frågade pappa om han kunde fixa dom sakerna som jag skulle göra och snäll som han är så gick han med på det! :)


Stranden vi badade vit var alldeles vit och fin. Fick dock inga bra bilder på den "/









Sanden var väl inte så fin just här.. xD















Och med denna avslutar jag inlägget :)







Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0