Om man kastar ett granatäpple i skallen på en vattenbuffel, så kan man tro att sniglar har ben.

Hej hopp hallå alla bloggläsare!

Nu är det så att min brutta Jännie har fixat en assistent (jag) som ska hjälpa henne att uppdatera bloggen lite då och då. Ni undrar säkert vem det kan vara men det hade jag inte tänkt avslöja. Det får ni helt enkelt ta och lista ut själva. ;)
Och innan ni dömmer mig allt för hårt om att jag är dålig på att blogga osv så kan jag säga till mitt försvar att jag inte har bloggat på 1 år ungefär och bloggen var inte ens seriös då. Men jag ska försöka göra mitt bästa! :)
Just nu sitter sitter jag hemma och pustar ut efter ett riktigt oväder. Det åskade och blixtade som bara den! Lägger upp en film i slutet av inlägget på ovädret men tyvärr hann jag inte filma när det var som värst.
Eftersom jag inte hade tillgång till varken dator eller tv under ovädret så passade jag på att ta en funderare för mig själv. Då började jag tänka på batman.. Tänk om man var batman. Så underbart awesome det skulle vara! Glida runt i batmobilen, chilla varje dag och inte nog med det.. man får spöa folk! (dock bara dom onda) Om jag skulle få dejta en superhjälte så skulle jag lätt välja Batman. ;)





                       My loverboy ♥♥













Over and out !

Kommentarer
Postat av: Nina

Fett bra att du styr upp de här ;) hahaha

2010-07-19 @ 11:58:36
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0