Åååååh där, har vi en grävling!

Nu händer det grejer! Jag har städat hela garderoben och vad hittar jag!? EN GRÄVLINGSPÄLS! Asså shiet, hårigare grejer får man leta efter.. Först slängde jag bort den, men sen fick jag det briljanta idén att göra en peruk utav den. Sagt och gjort, där stod man med en grå-svart-vit mera mössliknande sak på skallen. Mitt i all kaos kom en spindel fram ur pälsen och jag höll på dö! I paniken rev jag ner dataskärmen på golvet och slog skallen i hyllan brevid. Fick ett stort jack i pannan, 2 stygn blev det som jag måste gå med i 3 veckor, underbar start på sommarlovet!
Drar mig nog på skolan på måndag med min fina panna, men jag varnar er, DET ÄR FAN GROWSE!
Cya!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt jobbat!=)

2010-06-06 @ 20:31:28
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0