At the feet of Jesus Christ!

Man vaknar, pallrar sej iväg till kyrkan, sitter där och drygar i 30 min, får betygen, drar till Cafét med Anna och sen är det bara att skryta över att man har fått sommarlov?

Det är iaf så jag ser det. Synd dock att jag har slösat pengar på en klänning som jag aldrig kommer att använda igen, klänning är som inte min grej. Har inte varit det sen jag började välja kläder själv if you know what i mean ;)



Ibanez V72, halvakustisk.. DREGEL! Jag vill ha den så hårt, skulle kunna döda för denna skönhet. Så vacker!




Då går jag in i en butik och köper... Oregano!
Och be mej inte bjuda ur min burk, den har jag köpt atav en turk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0