Flesh is burning.

Var på minnesstund i helgen, så den här bjuder jag på!



Det var iaf tänkt att vi skulle cykla till solia, men jag och Anna satt i bagaget på en röd volvo, det va ganska naaaajs..
Sen åt vi en massa grejer, sjöng en massa grejer och nu sitter jag här igen. Det är ännu mer najs för att jag är ledig imorn och sen är det bara en dag kvar innan skolavslutningen och den kmr va jävligt chill för då ska vi bara städa alla skåpar ;)

Btw det va synd att ingen la märke till mina stygn i pannan, men det är väl sånt man får ta i guess..

Finfin låt asso:




Kommentarer
Postat av: Sårasaur

så söt så :$

2010-06-09 @ 18:06:13
URL: http://rainbowfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0